بچها شمام خیلییییی لجبازن و عصبی

۵ پاسخ

اره خیلی

بود بهتر شده چون دید با اون رفتارای عصبی توجه نمیگیره

پسر من وقتی با کسی بازی میکنه و باب میلش چیزی نباشه عصبی میشه

قبلا بیشتر الان خداروشکر کمتر

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان گندم❤️ مامان گندم❤️ ۵ سالگی
مامان 🧿بستنی🧿 مامان 🧿بستنی🧿 ۶ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته سی‌ونهم بارداری