فقط گوشی ندین دست بچه هاتون..همش از گوشیه
فوق العاده عصبی لجباز غر غرو شیطون بد غدا و .......
نه والا بچه به این بی عاری من ندیدم اصلا هیچی به یه ورش نیست 😅
بچم اگر کم خواب بشه یا خیلی حوصلش سر بره یا کسی ازیتش کنه خیلی عصبی میشه
اره دخترمنم خیلی عصبیه 🤦♀️
وای امروز بردمش خرید گفت کفش میخوام گفتم بزار بریم ی مغازه دیگه نگاه کنیم خودشو زد زمین تو خیابون بلند نمیشد
منکه بخدا از دستش قلب درد گرفتم ،باهاش آرومم باز عصبیه داد میزنه ،داد میزنم بدتر میشه ،خستم کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.