۱۲ پاسخ

اره شيش سالگي ميرن
ولي پسر من فرورديني هست ميشه شيش سال و نيمش

بچه هامون ۱۴۰۷ میرن کلاس اول
۱۴۰۶ هم میرن پیش دبستانی

دختر منم تیر ۱۴۰۱ یعنی سال ۱۴۰۷ می‌رن مدرسه ؟؟؟؟

من دلم میخواد یسال دیرتر بفرستم

دختر منم خرداد۴۰۱۶سالگی میره

بله.

اره پسر منم سال دیگه باید بره پیش
سال بعد اول
🥲🥲😁خیلی کوچولوعه خو

زوده ک🥲🥲دقیقا سبحانم خردادیه
هنوز کوچولوان ک🥲🥲

منم دخترم 401
پسرم نیمه دوم 402
یعنی کی میره مدرسه پسرم

یعنی امسال آخرین سال آزادمونه🥲🫠
از سال دیگه میرن پیش🙄

وای یعنی تیرماه ک پنج سال تمام میشه مهر ماهش می‌ره پیش؟

وایی خیلی کوچیکم ک مگ می‌فهمن اینقدر زود برن

سوال های مرتبط