بلاخره از پروسه ختنه هم عبور کردم😉

۴ پاسخ

من که ختنه نمیکنم، نی نی مو🩵
پس منم عبور کردم

منم شنبه عبور کردم
البته سرویس شدن تاعبور کردم چون بخیه بود بعدش درداش شروع شد

چه جوری بود کدوم روش

چطور بود؟

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان نوران مامان نوران روزهای ابتدایی تولد