۱۳ پاسخ

مبارک باشه عزیزم ♥️♥️
به چه روشی ختنه کردی
اذیتم شد یانه

مبارکش باشه انشالله دامادیش😍
وای خاله کیکشو😂

مبارکه عزیزدل

باچه روشی ختنه کردبن

ای جان مراقبت هاش چطور بود

مبارکههههه 😍🥰

موبارک

مبارک باشه
با چ روشی؟
اذیت نشد؟
منم دوقلو هارو میخوام ببرم ولی میترسم

مبارکه عزیزم منم دوشنبه ای ختنش کردم راحت شدم واقعا

مبارکه عزیزم.وای منم باید ببرم استرس دارم خیلی گریه میکنه؟با چه روشی کردین.

سلامتی عزیزم😍

مباااارکههههه😍♥️

مبارکش باشع😍😍
به چه روشی؟
چطوری گذشت؟؟

سوال های مرتبط

مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی