۶ پاسخ

مبارکه

سلام منم پسرپو همینجوری ختنه کردم توروخدا بیا از تجربت بگو تا کی درد دارن پوشک کردی یان ورمش کی میفته

سلام خوبی منم به عمین روش ختنه کردم بچمو ولی الان با گذشت ۱۸ روز هنوزم بخیهاش نیفتادن برای پسر شما کی افتاد

بسلامتی مبارک باشه، پیش کی بردیش؟

وای خوشبحالت🥲خیلی گریه کرد؟ من احتمالا امروز ببرمش خیلی استرس دارم

بسلامتی مبارک عزیزم
ب خوشی استفاده کنه ازش گل پسر🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان علیرضا  شیطونم مامان علیرضا شیطونم ۸ ماهگی
مامان آروین کوچولو 🐥 مامان آروین کوچولو 🐥 ۱ ماهگی