۸ پاسخ

واح به چه روشی؟؟؟
من رفتم بیمارستان دولتی
با بیحسی و روش بخیه
رایگان شد کلا

منم پیش جراح عمومی انجام دادم بیمارستان ارتش با بیمه تامین شد ۵تومن

منم پسر اولمو بردم بیمارستان تامین اجتماعی رایگان بود

منم دوقلو هام بردم بیمارستان دولتی جراح انجام داد ۵۰۰هزار تومن چرفت

تامین اجتماعی ببری رایگان

وااا چه گرون مگه چکار کردن

خب چرا ۱۵؟

چه خبره مگه به چه روشی ختنه کردین؟؟

سوال های مرتبط