۴ پاسخ

اره منم اینجوریم چندروزه شیاف میزارم

شیاف شبی یدونه میزارم .استراحتیم هستم کلا ‌‌..

اره طبیعی
استراحت بیشتر کن خم و راست نشو

شیاف پروژسترون بذار و استراحت کن
مایعات هم زیاد بخور ممکنه عفونت داشته باشی
اگه بهتر نشدی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان پنااه🎀 مامان پنااه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد