۴ پاسخ

ن بابا مگه پلاستیکه

نه چیزی نمیشه
ولی خب برو دکتر عفونت و ویروس هست که برای جنین خوب نیست وگرنه با عطسه و سرفه چیزی نمیشه

😭نه عزیزم منم همینه وضعیتم.
ولی وقتی ایستاده ای پاهاتو ضربدی کن و خودتو به جلو خم کن.
و اگه نشسته ای حتما زیر دلتو بگیر.
و خیلی ضربه ای سرفه نکن
سرفتو تکه تکه کن به بیرون پرت کن خیلی از ته دلت نکن

نه انشالله که چیزی نمیشه منم دوبار سرما خوردم با عطسه و سرفه زیاد خیلی میترسیدم
شلغم داغ خوبم کرد سرفه مو کم کرد

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۱ ماهگی
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد