خانوما یساعا دیگ میرم سونو قلب کلی نذر کردم🥲 دعا کنید بزام

۳ پاسخ

ان شاءالله عزیزم توکل به خدا ❤️

انشاالله بسلامتی گلم خدا پشت و پناه ت❤️

منم دارم میرم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی