۴ پاسخ

من روزی ۵سی سی دکتر براش نوشته..گفت گلوش عفونت کرده یعنی خوب میشه زودی بچم؟؟😒

اره خوبه

آزیترومایسینه قویه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان حناگلی😍 مامان حناگلی😍 ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۶ ماهگی
مامان آوین و دلوین twins مامان آوین و دلوین twins ۲ سالگی
مامان قلبک بور بوری مامان قلبک بور بوری ۱ سالگی