۱۴ پاسخ

هيچ چيزي خوردنش ممنوع نيست عزيزم
پيتزام وقتي با كيفيت باشه با مرغ و قارچ اينا باشه
هنوز مفيدم هس
تو خونه درست كن بهداشتي و سالم هرروزم بخور
من ك همه چي از اول خوردم
در حد تعادل
ن زياده روي كن نه خودتو محدود كن
فقط جيگر نخور همين

از جای مطمئن بخور، سعی کن خیلی خیلی نخوری دیگه، در حدی که هوس کردی بخور

من ک همه چی میخورم
پیتزا ساندویچ سوخاری چیپس و پفک

من تا دلت بخواد خوردم ویارن میکنه دائم

من مث چی می‌خوردم 😅😅

بخور نوش جونت

من خوردم بابا چند بار

من تنها غذای ک ۳ماه اول میخوردم پیتزا بود بخور نوش جونت

من دیشب خوردم کل امروز حالم خراب بود قندمم بالا رفته بود بنظرم فست فود کلا نخورید اصلا قابل اعتماد نیست

من با اینکه شرایطم خیلی خطریه دکترم اجازه داد یبار خوردم😁ولی از جای مطمعن بگیر و سرش حسابی نوشابه بخور ک‌ نمونه رو دلن

من خوردم یه بار

آره من چتدفه خوردم

خوب نیس ولی اگه خیلی هوس کردی چاره ای نیس بخور

اگه ویار داری بهتره ک نخوری.

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری