۸ پاسخ

هرچیزی تو بارداری زیاد خوردنش خوب نیس

میگن خوب نیست منم روزی یکی میخورم چون خیلی دوست دارم بیشتر میترسم

سعی کن کمتر بخوری چون خاصیت رقیق کنندگی خون رو داره
روزی یکی تا دوتا دونه ایمنه

فقط زرشک وزعفرون وکنجد ونسکافه وقهوه وزیره وگوجه دکترم بهم گفت تو بارداری نخور همین

اگر آلرژی نداشته باشی خوبه بخوری

بخـور ولی زیادی روی نکن

من از بقیه شنیدم دکترچیزی نگفت حالاشمابادکترت مشورت کن

کیوی میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دنیز 🤰🏼 مامان دنیز 🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری