۷ پاسخ

منم هرچی عشق کنم میخورم

منم خیلی دوست دارم😋

مگه چی میشه زیاد بخوری والا من بندری و اینا هم هوس کنم میخورم

من ۹ماهه هیچ ماکارونی نخوردم چون هم قندش زیاده هم باعث نفخ ویبوست میشه 🤣

من همه چی میخورم هیچ محدودیتی نذاشتم واسه خودم خدا خودش بهم رحم کنه😂

من عاشقشم ولی نمیذارن خیلی بخورم 😁🥰

میخورم ولی نه زیاد شاید تو دو ماه ی بار

سوال های مرتبط

مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی