۷ پاسخ

من کلی خیارشور و ترشی خوردم😩سالاد فصل هم زیاد مخصوصا پر سس
سالاد شیرازی هم با آبغوره فراوون 😋

منم ترشی فلفل و کرانچی فلفلی و سالاد با سس شیرازی و لواشک چیزای ترش و ترشی زیاد خوردم

والا من از اول بارداریم تاالان همه چی خوردم .همههههههه چی ها .حتی شربت زعفرون .اما ب اندازه توی خوردن هیچی زیاده روی نکردم

من ک میخورم

من که خوردم

سالاد فصل اره ولی شوری چیه؟

من اره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی