۴ پاسخ

من تز شش ماهگی نشوندمش

واسه نشستن زوده شش ماه بعد
من سه ماه نیم غلت‌ زدن

همه ی بچه ها مثل هم نیستن ولی چهارماه و خورده باید تلاش کنه به شکم بیفته

منکه شروع کردم میشونمش دورش پتووبالش میذارم ...الان خودش سمت پهلوتاب میخوره وروبه پهلودیروز ی دور دورخودش چرخید وای من چقدر ذوق کردم

سوال های مرتبط

مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی