۴ پاسخ

تا۶ماهگی نشینن بهتره

من بالشت شیردهی هست که دایره ای شکلن بزرگن، میزارمش توی اون تکیه میده به پشت بالشت ،فک کنم برای کمکی گزینه خوبی باشه این بالشتا

منکه اصلا باهاش تمرین نمیکنم میگم تا ۶ هم پر بکنه بعد میشونم ب مهرهاش فشار مباد بلاخره میشع دیگ تمرین مهم نیست دلم نمیاد بهش فشار بیاد🥲

فک کنم از شش ماهگیع ، ولی پسز من از دوماهگی تو بغلمون نشوندیمش الان دراز کش باشه گریه میکنه همش میگه بنشونیدم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط