۶ پاسخ

من شیاف میذارم بهتر میشم، باید بیشتر استراحت کنی، هرچند نمیشه این کارای خونه تمومی نداره

اره بابا طبیعیه منم واژن درد دارم موقع خواب و پهلو ب پهلو شدن جونم درمیاد

اره منم خیلی درد میکنه از داخل نشستن و راه رفتن سختمه

منم خیلییی زیاد دارم

خیلی سخته نمیشه راه بری نمیشه بخوابی اووووووف

تحمل فقط

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری