۳ پاسخ

من از حکیم بانو برای پسرم گرفتم اما بوش بد بود میدم پسرم نمیخوره گندم برنج گرفتم

من از ی پیجی واسه خودم گرفتم و بچه خواهرم راضی بودیم ولی هنوز واسه بچم شروع نکردم

من برنامه ک‌گرفتم بهش گفتم طرز تهیه چند تا سویق ام بهم داد خودم درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان دلوانم💕 مامان دلوانم💕 ۹ ماهگی
مامان یلان👶🏻💎🖇️ مامان یلان👶🏻💎🖇️ ۷ ماهگی