مامانای باتجربه فشارم خوبه ؟سردردم

تصویر
۷ پاسخ

عادیه رو به بالاست

خوبه..

یکم پایین هست
باید ۱۲ روی هشت باشه

یه چیز ترش بخور یکم بیاد پایین چون سردرد داری

همیشه رو چنده طبق اون درنظر بگیر

عزیزم دستگاه چند گرفتی

عالیه

سوال های مرتبط