وپسرم با زردی ۱۴ و نیم بستری شد 😭😭😭😭

۸ پاسخ

بهتره مواظبش باشید بیشتر شیر مادر بخوره

چرا نگرانی عزیزم پسر من زردی هفده بود تو خونه بود یک ماه طول کشید بعد خوب شذ

دختر منم چند روزی بستری بود در آوردم بیشتر شد الان دکترش دارو داده خوب نشه باید دستگاه بیارم تو خونه

اشکال نداره عزیزم به جاش با سلامتی کامل برمیگرده خونه بسپارش به خدا

نگران نباش درست میشه ان شاءاله

نگران نباش همه دارن با دستگاه خیلی زودمیادپایین

انشالله به زودی خوب میشه
دختر منم زردی داره 🥲

ایشالله زودی میاد خونه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد