بله گلم سریع ببر بستریش کن
دو سه روزه زردیش سریع میاد پایین خیالت راحت میشه
تو خونه اصلا براش دستگاه نذار
بستریش که بکنی هم دستگاه شون قوی تره و هم مرتب تحت نظر هستش و تا بیلی روبینش بیاد پایین سریع خبردار میشی
نوزاد من ۳روز بیمارستان تو دستگاه بود
اره ببر خیلی بالاس دختر
سلام آره زود ببر
بله ببمر دکتر سریع
من دخترم ۱۵ بود دستگاه اوردم داخل خونه
کم شد ولی صبر میخواد الان باز هوا خوبه
مال من هوا سرد بود
ن عزیزم ببر متخصص نوزادان دستگاه میده توخونع بزار زیر دستگاه ۱۴ک چیزی نیس من پسرم ۱۶بود دستگاه آوردیم خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.