چند روز تاخیر تو واکسن ۶ ماهگی اشکال نداره

۷ پاسخ

من هنوز نزدم

منم هنوز نزدم

دوستم۴۰روزتاخیرداش البته واکسن کمیاب بود ک دیرشد

من ده روز چهار ماهگیش عقب افتاد
اشکال نداره عزیزم

حتی اگه ببری نمیزنن واکسنشو چون سرما خورده

کلا سرما خورده براش نمیزنن بمون خوب شد ببرش

ن اشکال نداره من دخترم واکسن ۴ماهگیش رو یه هفته اس زدم

سوال های مرتبط

مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ ۱ سالگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۰ ماهگی