۷ پاسخ

اخه ۴۳ بودم گفت یهو نباید اینقد بیاد پایین

با بالا رفتن سن حاملگی طول سرویکس کاهش پیدا می کنه طبیعیه

ن عالیه من ۲۶ هفته ۳۰.۳۱ بود دکتر گفت تو این هفته ها دیگه مهم نیست چون هرچی هفته ات بره بالا سرویکس میاد پایین وزن بچه بهش فشار میاره

توهفتع ات خوبه

توهفته های شما دیگه طول سرویکس مهم نیست واسه منم ۳۱ طول سرویکس دکترم گفت خوبه

بالای 30 خوبه کلا

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی