۷ پاسخ

بله من رفتم آزاد ۶۰۰

من دیشب رفتم ۶۵۰

من رشد و داپلر رفتم ۱و پونصد
گرگان نیستم البته

من رشد و بیوفیزیکال رو رفتم ۱۱۰۰اینا

۶۴۰تومن

سلام بچه ها من یه سوالی داشتم من تو اقدام هستم بعد اقدام زیر دلم مثل درد پریود دارم به نظرتون حامله هستم

بله گلم من آزاد رفتم ایلام هستم
۵۵۰

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان میران💙مهراد مامان میران💙مهراد ۴ ماهگی