۵ پاسخ

نه زیاد دوسش نداشته باسه اره

آره دختر منکه اصلا قطره چکون رو که میبینه میفهمه دارو هست میزنه زیر گریه تا بهش بدم کلی اذیت میشه

نه بچت دوست نداره دارو بخوره بدش میاد

نه والا میخوره

پسر من که عاشق طعم قطره اهن و اد هستش

سوال های مرتبط

مامان لیانا🐥مهدیار🐣 مامان لیانا🐥مهدیار🐣 ۱۷ ماهگی
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی