۵ پاسخ

واای اسیرم توروخدا بگو چیکار کنمممم

منم راحت شدم الان یه هفته میشه 😂

دقیقاااا منم خیلی وقته گرفتم یک سالش شد ازش گرفتم امید خیلی وابسته بود ولی خداروشکر دیگه نخورد راحت شدم😁

چجوری گرفتی پسرمن خیلی به پستونک وابسته هستش

چجوری گرفتی بگووو

سوال های مرتبط

مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 ۱ سالگی
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۲ سالگی
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی