۵ پاسخ

تب از ۳۷ /۵شروع میشه

میخای تب کنی.چون دمای بدن روی 36اینا هست.37ب بالا یعنی درا ی ک کم تب میکنی

نه گلم استامینوفن بخور کم کم داره تب میشه

لب مرز

داری تب میکنی شرو شده

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان mehrsam👶🏻 مامان mehrsam👶🏻 ۱ سالگی
مامان آیگل مامان آیگل ۱ سالگی