۶ پاسخ

من دوهفته پیش ۷۰۰ دادم

400 هست من خودم زیر نظر همین دکترم

اما قطعا ارزشش رو داره

فکر کنم ۵۰۰ شده

من شنیدم ویزیتش گرونه همون اول باویزیت هزینه سونوهم میگیزن

فکر کنم ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری