ناهار فرداتون چیه؟

۱۷ پاسخ

قیمه .

ته چین

من کباب تابه ای درست میکنم ناهار

آش رشته 😁

خورشت قیمه

آب 😂😂😂


والا میخوام بخوابم تااااا ۱ و نیم ۲ ظهر

خداوند عالم رو شاکرم که خونه نیستم😁😂

نمیدونم واقعا موندم چی درست کنم

استنبلی

من آبگوشت گذاشتم از الان

ماکارونی پروانه درست کردم امشب برا فردا مونده

هویج پلو شاید

ماکارونی

قرمه سبزی

من ک ۱۲ ۱ بیدار میشم تازه تصمیم میگیرم چی درست کنم

معلوم نیس 🙁🤦

خودمو دعوت کردم‌خونه مامانم😅

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان هِلــیـن🎀🤍 مامان هِلــیـن🎀🤍 ۱ سالگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان خانوم خانوما مامان خانوم خانوما ۱۶ ماهگی