۲۱ پاسخ

ماکارونی

ماهی و پوره سیب زمینی

منم سوپ میخام براش بزارم ،صبحانه فرنی مغزیجات خورد دیگه دیرتر بهش ناهار میدم

عدسی گذاشتم

عدسی

مریضه
برنج و آب مرغ البته اگهههه بخوره

کتف و بال واسش درست میکنم

مرغ .

ماکارونی

خورش بادمجون

هم سوپ داره براش درست کردم هم برا خودمون میخوام سیب زمینی سرخ کنم بهش میدم امید به خدا بخوره😄

ماکارونی

جان سبز آبگوشت
یه امروز آبگوشت گذاشتم همه تاپیکا شده ناهارتون چیه منم زیر همشون نوشتم آبگوشت 😂 الان یه عده میان میگن دیروز رفتی ر ا ه پی ما یی بهت گوشت دادن

غذای سفره

هرچی بخوریم خودمون

فسنجون نهار خودمون

نهار خودمون ...
عدس پلو

برنج و مرغ . همون غذای خودمون

عدسی

الویه

ناهار خودمون مرغ

نوش جون خودتون و کوچولوتون😍🥰

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی