عزیزم پدی لاکت خیلی خوبه
ساعت ۸.۳۰ یا ۹ شب پنج قطره میدم من
یکی هم هر هشت ساعت گرایپ واتر میدم یک و نیم سی سی
اگ دکتر اینارو داده بهت اینجوری استفاده کن
كوليك بچه منم همينه از چهار صبح زور ميزنه تا ده چشماشم بستس يك خواب درست نداره بچه
دخمل منم همینه.
دختر منم از چهار صب شروع میکنه تو خواب زور زدن کولیکز هم ۲ یا ۳ میدم فایده نداره
پسر منم اینجوریه تو خاب زور میزنه
کولیکزبده بهش
فکرمیکنم عادیه چون دختر منم همینطوریه دیشب که دکتر بودم گفت چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.