۱۲ پاسخ

منم همین بود

خوبه واسه من203بود 18هفته

من ۱۵۰ بود، دکتر نگفت کمه ولی هیچکس ندیدم انومالی زیر۲۰۰ باشه

ن نرماله منم ۲۳۰ بود

برای من ۲۱۰ بود عزیزم

من ۱۶ هفته ۲۰۶بود

نه کم نیست خوبه
از منم ۱۸ هفتگی ۲۲۰ گرم بود

برای منم ۲۲۰بود نگران نباش .

نه همشون یه رنج ان وزن مهم نیست الان

منم ۱۸ هفته رفتم ۲۲۲ گرم بود

نه قشنگم ۲۰۰ ب بالا باشه تو این هفته اوکیه💗

چند هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ده رون مامان ده رون ۲ ماهگی