سلام کسی از سنوی انومالی سردرمیکنه ؟ مشکلی که نیست؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم مجدد رفتی انومالی یا دیگه نرفتی

عزیزم عکسش رو بزار توی هوش مصنوعی بهت بگه

سلام دکترچیزی بهتون نگفت خوب یابد؟والامن نمیدونم اولین بارهمچین سونو میبینم

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی