۷ پاسخ

خوبه خداروشکر عزیزم جنسیت همون بود که ان تی احتمال داده بود

خانمای باردار سلام من گهواره کجا سوال کنم یاد نگرفتم اخه

بچت بریچ یعنی ب پا ویساده مثل من😅تکون بخوره توواژن درد میگیره...اما می‌چرخه

جنسیت نی نی ت چیه

همه چیز اوکیه عالیه جفتت وطول سرویکس عالی

من فردا میرم آنومالی که ۱۷ هفته میشم به نظرتون زود نیست؟؟

خوبه عزیزم مبارکه انشالله صحیح و سالم ده دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان (دایان*رایان) مامان (دایان*رایان) ۵ ماهگی
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان ِ جوجو مامان ِ جوجو هفته سی‌وچهارم بارداری