سلام خانوما سنوی آنومالی چنده؟

۹ پاسخ

من رفتم ۱۱۰۰ بیمه هم قرارداد نداشت

آزاد۱۵۰۰ شد

برا من دو قلو 6 تومن شد

هر شهری متفاوته قیمتا برای من ۳۲۰۰ شد

هر شهری متفاوته قیمتا

تامین اجتماعی یک و ۴۲۲

من با بیمه ۳۳۰تومن شد

۲/۵۰۰

بیمه داری یا ازاد؟

سوال های مرتبط

مامان سپهر🥹🩵 مامان سپهر🥹🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی💙🥺 مامان فسقلی💙🥺 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری