سلام خانوما خوبین
آنومالی شهرشماقیمتش چنده

۹ پاسخ

با بیمه ۱.۸۰۰

من ۷ملیون ولی چون پیش دکتر خودم ک پریناتولوژی هست انجام دادم اینقد شد

من از 3تا مطب قیمت گرفتم 7تومن 3ونیم و 2ونیم

من مشهد ۸/۲۰۰ رفتم

صارم ۸ میلیون

من رفتم ۵و۳۵۰ شد

۲ تومن به بالا

من انومالی ۳ تومن دادم
۱۷ فروردین ۴۰۵

من رفتم با بیمه تامین اجتماعی 1میلیون800

سوال های مرتبط

مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان روژین و یاسین مامان روژین و یاسین ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم روزهای ابتدایی تولد