سلام خانوما خوبین من هفته۱۷میتونم برم آنومالی؟

۷ پاسخ

من هفده هفته شش روز رفتم

منم از دکتر نعیمی پرسیدم گفت از ۱۶ هفته میشه رفت ولی همه میگن از ۱۸ هفته سردرگمم نمیدونم کی برم

میتونی بری ولی زوده

۱۸ برو ک خیالت راحت باشه

۱۸ رو پر کردی برو

18 بری بهتره

بهتره بعد از ۱۸ هفته بری

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری