۶ پاسخ

منم هستم نمیدونم چرا تا دوهفته پیش همش گشنم بود

من الان تو ۲۹ هفتگی اینجوریم🥲

منم خیلی کم غذا میخورم

فک کنم بخاطر حجم معدس منم اصصصصلا اشتها ندارم بزززور میخورم ک فقط عذاب وجدان نداشته باشم

واای منم😭😭😭

آره عزیزم هفته های آخر اشتها کم میشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان tot farangi مامان tot farangi ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۸ ماهگی