منم هستم نمیدونم چرا تا دوهفته پیش همش گشنم بود
من الان تو ۲۹ هفتگی اینجوریم🥲
منم خیلی کم غذا میخورم
فک کنم بخاطر حجم معدس منم اصصصصلا اشتها ندارم بزززور میخورم ک فقط عذاب وجدان نداشته باشم
واای منم😭😭😭
آره عزیزم هفته های آخر اشتها کم میشه طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.