سرماخوردم کوریزان میتونم بخورم؟

۴ پاسخ

نه نخور من سرما خورده بودم دکتر بهم یه استامینوفن ساده دا با اموکسی سیلین برا چرک گلوم
سرم و دوتا امپول هم داد

نه نخور خوب نیس استامینوفن ساده بخور حتما هم برو دکتر همون سرم آمپول ویتامین که وصل می‌کنه حالت خوب میکنه

نه.

نه استامینافون ۳۲۵فقط

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری