۳ پاسخ

هر لیوان شیر ۲ قاشق شکر ، یه لیوان شیرم ۲۵۰ گرمه، پس هر ۴ لیوان میشه ۱ کیلو ، پس برا ۲۵ کیلو ۲۰۰ قاشق شکر میهواد😂😂😂خیلی فسفر سوزوندم

بزن چت جی بی تی بپرس یا بزن گوگل

اینجوری که کسی بلد نیست

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان ❤️ELMAN❤️ مامان ❤️ELMAN❤️ ۲ سالگی
طرز تهیه رول دارچینی پست قبل ک خواسته بودید 😍😋

نصف لیوان آب با نصف لیوان شکر روی حرارت بزارید وقتی جوشید خاموش کنید چند قطره آبلیمو ترش بریزید بزار کنار تا خنک بشه..
یک عدد تخم مرغ با سه قاشق غذاخوری شکر کمی وانیل هم می زنیم بهش پنج قاشق غذاخوری ماست و سه قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه میکنیم دوباره هم میزنیم دو لیوان آرد و یک قاشق غذاخوری سرخابی بیکینگ پودر الک کرده و کم کم اضافه
میکنیم خوب ورز میدیم خمیر به شکل مستطیل باز میکنیم روش مقداری عسل بعد مخلوط پودر دارچین و شکر و گردوی رنده شده پخش میکنیم خمیر رو رول میکنیم و برش میزنیم یعنی کنید نازک باشه و داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه بمدت ۲۵ دقیقه بذارید بپزه با المنت بالاو پایین
بعد پخت سریع تا داغ هستن شهد رو بریزید و نوش جان
من با خمیرش حالت پیراشکی هم درست کردم خیلی خوب شده بود
فقط میتونید بجای شکر توش یکم نمک بریزید

فرزندپروری فرزندپروری شیشه شیر پستونک شیر خشک پستونک سرلاک میان وعده فرزندپروری شیشه شیر پستونک مامان بابا بچه کوچولو شیر خشک مولتی ویتامین پوشک مولفیکس یا هانیز مولتی ویتامین فرزندپروری شیشه شیر پستونک شیر خشک پستونک سرلاک میان وعده فرزندپروری شیشه شیر پستونک شیر خشک پستونک سرلاک میان وعده فرزندپروری شیشه شیر پستونک شیر خشک