۵ پاسخ

من یه هفته س با وازلین

فقط روغن زیتون من سر پسرم زدم یه دونه ترکم نخوردم سر این فسقلی هم باید شروع کنم

من با هیدرودرم چرب میکنم
فعلا تا الان ترک نخورده البته زود هم هست که ترک بخوره

من با روغن نارگیل چرب میکنم خوبه

از ۱۴هفته کرم ماستلا میزنم تا الان خداروشکر ترک نخوردم اصلا این یک ماه اخرم ایشالله نخوریم😁

سوال های مرتبط

مامان مامان سامیار مامان مامان سامیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری