مامانا شیرخشک بیزون چندساغت میمونه

۳ پاسخ

در دمای اتاق زیر ۲۵درجه تا دوساعت قابل استفاده هست

تو دمای محیط ۲ساعت

۱ ساعت

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان نورای مامان مامان نورای مامان ۱۷ ماهگی