۳ پاسخ

موناجان میشه تایپ اخرم از تجربت بگی

من از ۷ماهگی بهش کباب دادم دستش میخورد رون مرغ یا کتف نونم تو ای دستش کامل میخورد الان باغذاحتما باید نون دستش باشه😅😅که بخوره

من از شروع ۹ماهگی از کتلت شروع کردم میدن دستش میخوری با سیب زمینی مرغ سرخ کرده

سوال های مرتبط

مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان پناه و تودلی❤️ مامان پناه و تودلی❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی