۲ پاسخ

کوکوی عدس و مرغ
پنکیک
کباب
من میدم بهش یکم با دستش له میکنه اونارو بعد میخوره

والا هنوز نمیشه انگشتی بدیم....چون الان هرچی بدی فقط له میکنن

سوال های مرتبط

مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی