۴ پاسخ

من که از همون اول داشتم هنوزم دا م و اصلا خوب نشدم

اره منم از دیروز تا حالا دارم

من از اولش داشتم

منم گاهی دارم نمی دونم از چیه.

سوال های مرتبط

مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی