سلام مامانا حالت تهوه هفته من طبیعیه

۳ پاسخ

من ک تهوع نداشتم ت این هفته ها

اره عزیزم

اره وقتی دهانه رحم میخوادبازبشه حالت تهوع میگیرب

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۱۱ ماهگی