۲۹ پاسخ

خیلی قشنگه 💙

خیلی بامزه اس و خوش رنگ

خیلی خوشگله چند خریدی

دختر من این داره به حدی این دوتا دوست داره که نگو

مبارکش باشه عزیزم 🤩😍

چقد نازه🥹🤌

مبارکه منم خریدم ولی پشیمون شدم حس میکنم فقط جنبه ویترینی داره
کاش جاش تاب و سرسره میگرفتم براش

خیلی خیلی خیلی قشنگگگگههه

خیلی نازه از کجا خریدی

مبارکه گل پسری باشه خوبیش اینه اسپرته 😂 تم اتاقش رو خرسی کردی؟.

مبالکش باشه خیلی خجگله👼🥺

چ خوشگله اگ پیج داره بزار

مبارک باشه خیلی خوشگلن ولی ۱دونشم کافی بود راکر بیشتر به کار میاد جسارتا قیمتش چند شد؟

مبارکه گلم پیج داره؟

چ گوگولیییییی

چه گوگولییییی🥹❤️مبارکش باشه

قشنگه مبارکه😍

عزیزم شما تهرانی هستین ؟
من الان تهرانم از کجا براش بخرم
چقدر هزینش شد

خوشمله راکر بعد دوسال استفاده میکنه

مبارک‌مبارک

مبارک عزیزم خیلی نازه

خیلی قشنگ
چقدر خریدی

خیلی قشنگن عزیزم 😍😍😍مبارکش باشه🥰

سلام کجا خریدی

از کجا خریدی؟فروش انلاین داره؟چه قیمت؟

درخواست میدی گل من

وای چه نازن😻🌺

سلام عزیزم خوبی پیجی ک این صندلی و راکر رو خریدی رو داری؟.

عزیزم از جای که خرید انجام دادید پیج داره

ببخشید بعد ۱سال قبلش یکم میترسن

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی