۷ پاسخ

کاش بگذره من ک روز ب روز بتر میشم بجای این ک خوب بشم

الهی آمین

انشالله که هرچه زودتر این روزام بگذره و بسلامتی خوشی بچه هامونوبغل کنیم

سلام منم ۱۴هفته هستم مثلامیگن سه ماه دوم خیلی راحت ولی من هروزیه علامت بدتروجدیدترپیدامیکنم

من کمر درد دارم خیلی حالت تهوه ازونور زیر دلمم تیر میکشه☹️

سلام چه سخت میگذره بخدا😞

شما هم امروز ۱۴ هفته رو تموم کردین؟

سوال های مرتبط

مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان تابان کوچولو❤️ مامان تابان کوچولو❤️ ۴ ماهگی
مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ودوم بارداری