نه من هرازگاهی درد پریودی دارم اینا درد کاذبه برو پیاده روی ورزش کن که انشاالله زایمان خوبی داشته باشی من اینقد ورزش کردم که علاوه بر این دردها تمام ماهیچه های پاهام درد میکنه😂خداکنه تا موقع زایمان گرفتگیشون بهتر شه😩
دردات که منظم شد برو بیمارستان
منم دردای پریودی نامنظم دارم از وقتی وارد ۹ ماه شدم میاد. فک کنم ماه درده
دقیقا منم شرایطم مثل توعه اما من دیروز معاینه شدم بخاطر اونه دردام بیشتر نمیشه موندم
اره گلم نیاز نیس بری بیمارستان اونجاهی میخان معاینت کنن اگ دردات منظم شدوشدید بعدبرو این دردایی ک نامنظمه میگیره وبااستراحت خوب میشه کاذبه
بچه تکون میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.